سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با شمش آلومینیوم

شمش از جمله قطعات تقریبا خالص است که در طی فرایند هایی به شکل های مختلف و متنوعی ریخته گری می شود. شمش به قالب های کوچک فلزات گفته می شود که دارای طول کمتر از 2 متر است. به صورت کلی باید بگوییم که شمش از جمله محصولات نیم ساخته است که در طی مرحله هایی تحت فرایند های خاص به قطعات مورد نیاز ما تبدیل می شود.

عوامل موثر در قیمت شمش آلومینیوم

قیمتی که برای شمش های آلومینیوم تعیین می شود به عوامل زیر وابسته است:

  1. اندازه و ابعادی که در ساخت و طراحی شمش در نظر گرفته شده است.
  2. نوع آلیاژی که در شمش به کار رفته است.
  3. ضخامتی که در مراحل تولید آن در نظر گرفته می شود.
  4. وزن نهایی که دارد.
  5. قیمت آلومینیوم در بازار فلزات به چه میزانی است.
  6. نرخی که ارز مبادلاتی در بازار جهانی دارد.

انواع شمش های آلومینیومی

انواع این شمش ها به صورت عمومی شامل موارد زیر هستند:

  1. شمش 50 پوندی: از این مدل می توانید برای استفاده در صنایع خودرو سازی و همچنین تولید قطعات ریختگی استفاده کنید زیرا که از جمله آلومینیوم های آلیاژی است.
  2. شمش 1000 پوندی: این مدل کاملا خالص تولید می شود و درجه خلوص به اندازه 99?85 درصد است. از آن ها می توان برای آلیاژ سازی، قطعه سازی و ساخت لوازم بهداشتی استفاده کرد.
  3. شمش اسلب یا تختال: این انواع را می توانید برای تولید انواع کویل، تسمه، ورق و مانند این ها به کار برید. ابعادی که برای این مدل ها در نظر گرفته می شود به اندازه 300 در 1060 و 270 در 1060 میلی متر مربع برای مقطع است.
  4. شمش تی بار: کاربرد این مدل بیشتر در ساخت لوازم خانگی، کابل ها و مانند این ها است. از آلیاژ E.C و خالص تولید می شود و به صورت کلی برای تولید هدایت کننده های الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. شمش بیلت: استفاده این شمش ها بیشتر در صنایع اکستروژن است. این مدل ها را می توان در قطر های مختلفی تولید کرد و در آن ها استاندارد های بین المللی AA را رعایت کرد.

کاربرد شمش آلومینیوم در صنایع مختلف

  • صنعت ساخت و ساز.
  • تولید و ساخت درب و پنجره ها.
  • خودرو سازی.
  • ساخت قطعه های ریخته گری.

میهن آلومینیوم از جمله شرکت های فعال در زمینه فروش پروفیل آلومینیوم است. کافیست با ما تماس بگیرید و سفارش خود را با ما مطرح کنید تا در کم ترین زمان ممکن سفارش شما در اختیار شما قرار بگیرد.