سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرده آلومینیومی

یکی از موارد بسیار مهمی که بعد از ساخت پله ها در اماکن عمومی، منزل و مانند این ها باید حتما به آن توجه کرد، مساله امنیت افراد در هنگام رفت و آمد از پله ها است که برای ایجاد این امنیت باید از نرده یا حفاظ مناسب استفاده شود. در واقع باید بگوییم که حفاظ از جمله عنصر های مهم و جدا نشدنی از ساختار پله است که باید حتما قرار داده شود. نرده ها دارای انواع مختلفی هستند که باید با توجه به کاربری که فضا دارد و نوع پله ها از مدل مناسب آن استفاده شود. استفاده از حفاظ های مناسب می تواند تغییری زیبا در دکوراسیون شما ایجاد کند.

هزینه حمل و نقل و نصب نرده ها چگونه محاسبه می شود؟

هزینه حمل و نقل بر عهده کارفرما است و مشتری هیچ هزینه ای را نباید پرداخت کند. کارفرما حفاظ را به مقصد مورد نظر شما می آورد و سپس اقدام به نصب آن ها می کند. برای محاسبه هزینه نهایی باید این گونه عمل کرد که میزان کار انجام شده باید در نظر گرفته شود و طول انجام شده کار نیز محاسبه شود تا بر اساس این موارد هزینه پرداختی نهایی مشخص شود.

نرده های آلومینیومی دارای چه ویژگی هایی هستند؟

حفاظ هایی که از آلومینیوم ساخته شده اند دارای وزن سبکی هستند و به راحتی و سریع نصب می شوند که در نصب آن ها نیازی به انجام عملیات جوشکاری نیست. این نرده ها را در انواع رنگ ها و شکل ها می توانید تهیه کنید و به راحتی با دکوراسیون خود هماهنگی ایجاد کنید.

استفاده از حفاظی که از پروفیل آلومینیوم است شما را از نظر حفاظت در برابر گرما و رطوبت آسوده خاطر می کند و همچنین اطمینان داشته باشید که این جنس در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم است و طول عمر زیادی خواهد داشت.