سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاپر انتقال دهنده دان چیست؟

هاپر منتقل کننده دان ابتدای خط

این انواع بوت بارگیری در ابتدای سیستم انتقال دان قرار می گیرند و ظرفیتی که برای آن ها در نظر گرفته شده است به اندازه 20 کیلوگرم است. این مدل از ورقه های آهنی رنگ شده ساخته و طراحی شده است
دلیل اصلی آن این است که باید بر روی آن جوشکاری انجام شود تا بتواند در جای مناسب خود نصب شود. همچنین این هاپر باید به فنر منتقل دهنده دان وصل شود و به همین جهت برای آن یاتاقان و شفت در نظر گرفته شده است و قطعه فنر گیر، پیچ و مهره به همراه آن ها نیز عرضه می شود.

بوت بارگیری انتقال میان خط

این هاپر برای سیستم انتقال دان که در میان خط نصب می شود، طراحی آن به صورتی است که دینام و گیربکس در بخش بالایی آن قرار می گیرد و در قسمت زیرین آن توپی نصب می شود و می توان از طریق آن خط انتقال را ادامه داد.
کار اصلی این بوت بارگیری این است که کار پاسکاری، دریافت و انتقال مجدد مواد غذایی را در همان مسیر و یا در یک مسیر جایگزین دیگر انجام می دهد. دربی که بر روی این نوع قرار می گیرد دارای سنسور است و در شرایطی که استفاده از سنسور احتیاج باشد می توان از مزایای وجود آن بهره مند شد.

هاپر بارگیری دو خروجی

در شرایطی که شما دارای دو خط انتقال به صورت موازی و یا در دو جهت مختلف هستید این نوع بسیار برای شما کاربردی است که در آن ها دو توپی و شفت نیز قرار داده شده است که در دو طرف آن قابلیت نصب دارد.