سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طریقه خنک کردن فضای رستوران ها

برای آن که محیط های رستوران ها، کافی شاپ ها، تالار ها و سایر مکان های این چنینی را خنک کنید و تهویه ای مطبوع در محیط ایجاد کنید، استفاده از مه پاش به شما پیشنهاد می شود اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که از این سیستم ها نمی توانید در محیط های داخلی استفاده کنید و تنها برای محیط های خارجی و باز مناسب هستند. برای انتخاب چنین دستگاه هایی باید به مساحت محیط و فضای مورد نظر خود توجه کنید تا بتوانید انتخابی درست و صحیح داشته باشید.

 

سیستم میست مناسب فضا های کوچک

برای فضا هایی که کوچک هستند باید از انواعی استفاده کنید که مناسب این محیط ها هستند. این انواع معمولا از 15 عدد نازل، شلنگ 30 متری و دیگر لوازمی که برای نصب و راه اندازی آن ها لازم است، تشکیل شده اند که نصب بسیار آسانی دارند. با استفاده از این مدل می توانید در 15 نقطه آب را اسپری کنید. در این مدل شما برای استفاده از نازل ها محدودیت دارید و تعداد مشخص و کمی از آن ها را تنها می توانید استفاده کنید.

سیستم میست مناسب محیط های بزرگ

برای فضا هایی که بزرگ تر هستند باید تعداد نازل های سیستم مه پاش بیشتر باشد تا بتوان خنک کاری را در سرتاسر محیط ایجاد کرد. برای چنین بخش هایی پیشنهاد می شود که از پمپ های صنعتی استفاده شود و نکته مهم این است که متراژ و شرایط رستوران باید مشخص شود و بر اساس آن سیستمی مناسب خریداری شود. در این انواع هیچ محدودیتی در تعداد نازل نیست اما باید بدانید که هزینه اجرای آن نسبت به مدل قبلی بالا تر است.