سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب رنگ مناسب برای رنگ آمیزی سازه

رنگ داخلی و بیرونی ساختمان را به دقت انتخاب کنید

برای انتخاب رنگ داخل ساختمان باید تمام وسایل مانند کمد، کابینت، قالی، فرش و مانند این ها در نظر گرفته شود زیرا که رنگ انتخابی باید با تمام وسایل داخل خانه در هماهنگی باشد. جهت یک انتخاب درست برای رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان نیز نکته مهم توجه به بافت محله و دیگر ساختمان ها است زیرا یک تناسب در یک محیط سبب زیبا تر شدن جلوه سازه می شود.

 

تناسب در استفاده از رنگ های تیره و روشن را رعایت کنید

نقاشی با یک رنگ کاملا روشن، فضا را بی روح می کند و انتخاب رنگ های تیره و پوشاندن تمامی سطوح با آن ها سبب می شود که حس افسردگی و غم زدگی در محیط ایجاد شود. بنابراین تناسب لازم در استفاده از رنگ های تیره و روشن را حتما رعایت کنید تا محیطی جذاب و شیک را ایجاد کنید.

بیش از اندازه از رنگ های متنوع استفاده نکنید

اگر طیف وسیعی از رنگ های مختلفی را برای نقاشی ساختمان انتخاب کنید سبب می شود که ترکیب رنگی دکوراسیون دچار نا هماهنگی شود. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی در ابتدا رنگ اصلی دکوراسیوان خود را انتخاب کنید و در آن طیف چند رنگ دیگر را انتخاب کنید. استفاده از طیف های خاکستری به عنوان رنگ اصلی برای افرادی پیشنهاد می شود که تمایل دارند دکوراسیونی کاملا شیک و در عین حال ساده داشته باشند. قیمت نقاشی ساختمان هنرکده راد با توجه به موارد درخواستی شما می تواند کمی متغیر باشد.