سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع محصولات سامان طیور

برای آگاهی از انواع محصولات ما، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مزیت کم مصرف بودن کولر

کم مصرف بودن کولر صنعتی هزینه ها را کاهش می دهد و دیگر مزیت مهم این دستگاه ها این است که با محیط زیست بسیار سازگار هستند. این محصولات کم مصرف می توانند منابع طبیعی زمین و محیط زیست را به خوبی حفظ کنند.
 
به عنوان نمونه کولر های آبی از جمله سیستم های کم مصرف هستند که بسیار با محیط زیست سازگاری دارند. روش عملکرد این کولر ها به این صورت است که برای تولید هوای خنک و مطبوع از روش طبیعی برای تبخیر آب استفاده می کنند. این روش کارکرد آن ها سبب می شود که گاز های آلوده به دلیل عدم استفاده آن ها از مواد شیمیایی، در محیط زیست ایجاد نشود.

 

چگونگی جلوگیری از بروز بیماری های انگلی در طیور

پرندگانی که دچار بیماری های انگلی و مسمومیت غذایی شده اند، علائمی مانند کم اشتهایی دارند، دچار رنگ پریدگی می شوند، چشمان بی حالی دارند و فعالیت و جنب و جوش آن ها کاهش می یابد.
 
برای جلوگیری از بیماری و شیوع آن باید کارهای زیر انجام شود:
 
  1. لانه های پرندگان باید مرتبا تمیز شوند. می توانید هر مدت یک بار از آهک برای ضد عفونی کردن محیط استفاده کنید.
  2. سیستم انتقال دان، دان مورد نیاز را به دست طیور می رساند. این سیستم اتوماتیک است، مواد غذایی روزانه را به میزانی مناسب در سالن توزیع می کند و کاملا بهداشتی است که مشکلات بیماری بین پرندگان را می تواند به حداقل برساند.
  3. آبخوری نیپل آب مورد نیاز را به دست طیور می رساند. با استفاده از این آب خوری علاوه بر این که کاملا بهداشتی است، شما می توانید از طریق آن واکسیناسیون و مواد دارویی مورد نیاز را به بدن پرندگان برسانید.
  4.  پیشنهاد سامان طیور این است که هر دو ماه یک بار سعی داشته باشید که از دارو های ضد انگل مخصوص آن ها نیز استفاده کنید.

 

اجزای تشکیل دهنده سیستم گالوانیزه

  • شامل لوله های گالوانیزه 2.1 اینچ هستند این محصول سامان طیور.
  • اتصالات آن ها رزوه ایی گالوانیزه و برنجی است.
  • دارای نازل های مه پاش هستند.
  • پمپ های کارواش صنعتی در آن ها به کار رفته است.
  • دارای فیلتر هایی در قسمت ورودی آب هستند.

قرار دادن سیستم لوله گالوانیزه در محیط

برای پیاده سازی سیستم مه پاش لوله گالوانیزه به لوله و اتصالات خاصی نیاز داریم. قیمت تهیه لوله گالوانیزه سیستم مه پاش در مقایسه با شلنگ های پلی آمید، پایین تر اما از مدل های پلی اتیلن گران تر است. هنگام اجرا و پیاده سازی این دستگاه ها هزینه سوراخ کاری و قلاویز شدن وجود دارد اما نیازی به هزینه کردن برای ایجاد پایه نازل نداریم. نصب این سیستم ها مقداری زمان بر است و دلیل آن وجود اتصالات رزوه ایی است.