سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی سمعک silk از شرکت سیگنبا

سمعک SILK از جمله مدل های داخل گوشی شرکت زیمنس می باشند که مهم ترین ویژگی آن ها ظاهر بسیار شیک و ظریف می باشد. این سمعک ها وقتی داخل گوش قرار می گیرند عملا نامریی هستند. این انواع گزینه ای ایده آل برای آن دسته از افراد کم شنوایی هستند که می خواهند برای اولین بار از سمعک استفاده کنند زیرا ظاهر آن ها بسیار شیک و ظریف است و کاملا درون گوش محو می شوند به طوری که از بیرون قابل مشاهده شدن نیستند.
در سمعک سیلک SILK فن آوری بسیار پیشرفته صوتی به کار رفته است به گونه ای که علاوه بر تشخیص صدا های مزاحم و سرکوب کردن آن ها، سیگنال های گفتاری را تفکیک کرده و تقویت می کند بنابرین فرد از وضوح بالایی گفتار لذت می برد.
این سمعک ها همچنین دارای تکنولوژی e wireless 3.0هستند که باعث ارتباط 2 سمعک به هم دیگر می شود. این تکنولوژی در سرکوب کردن صدا های غیرگفتاری و مزاحم فوق العاده موثر است و باعث رضایت بسیار بالای کاربران شده است. قیمت سمعک پشت گوشی سیلک بسیار مناسب برای همه افراد است.

انواع سمعک زیمنس برای چه افراد در چه شرایطی مناسب هستند؟

با توجه به جدول بالا کاملا مشخص است که:

  1. سمعک معمولی زیمنس جوابگوی همه محیط های شنوایی نیست و فقط برای محیط های ساکت مناسب است، بنابرین برای افرادی توصیه می شود که از لحاظ اجتماعی فعالیت خیلی کمی دارند یا منفعل هستند.
  2. سمعک استاندارد زیمنس برای محیط های ساکت 100% کارامد و برای محیط های شلوغ 75% کارامد هستند. بنابرین به افرادی توصیه می شوند که عمده فعالیت شان در جاهای ساکت است اما در مکان های شلوغ هم کمابیش رفت و آمد دارند (مثل افراد بازنشسته).
  3. سمعک پیشرفته زیمنس تقریبا در تمامی محیط ها کارامد هستند. ما به تمام افراد کم شنوایی که از لحاظ اجتماعی فعالیت شان بالا است (مثلا افراد شاغل) مدل های پیشرفته را توصیه می کنیم زیرا در محیط های ساکت 100% کارامد و در محیط های شلوغ 85% درصد کارامد هستند. یعنی در مکان های شلوغ 85% از مشکل شنوایی فرد را برطرف می کنند.
  4. سمعک برتر زیمنس بالاترین رده تکنولوژیکی و همچنین بالاترین وضوح گفتار ممکن را دارا هستند. معمولا در همه ی محیط کارامد هستند و بهترین گزینه برای افرادی هستند که نیاز به شنیدنشان بسیار بالا است مانند دانشجو ها، اساتید دانشگاه، فروشنده ها و ... . این نوع در محیط های ساکت 100% کارامد و در محیط های شلوغ 95% درصد کارامد هستند.