سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بالابر ریلی

بالابر ها دارای انواع مختلف تک ریل، دو ریل و چهار ریل هستند. بالابر های از نوع عمودی و بالابر های مدل آکاردئونی دارای ظرفیت بیشتری نسبت به این انواع هستند. این سه مدل که ذکر شد بسیار سبک هستند و حمل و جا به جایی آن ها را به راحتی می توانید انجام دهید.

اگر بخواهیم در مورد ظرفیت هر یک بگوییم باید گفت که بالا بر نفری تک ریل دارای ظرفیت 130 کیلوگرم، نوع دو ریل شامل 200 کیلوگرم و چها ریل آن ظرفیتی معادل 250 کیلوگرم را دارد که تمامی آن ها مناسب برای کار در ارتفاع های مختلف ساخته و طراحی شده اند.

فروش پروفیل آلومینیوم این محصولات با استحکام بالا انجام میشود. از ایمنی این وسایل نهایت اطمینان خاطر را داشته باشید. در ساخت این وسیله ها از قطعه هایی استفاده می شود که کاملا مرغوب و استاندارد هستند، ظاهری زیبا برای آن در نظر می شود و برای رنگ آمیزی آن از رنگ هایی با سلیقه مشتری استفاده می کنند که دارای کیفیت بالایی باشند.

عوامل موثر در تعیین قیمت انواع بالا بر ریلی

شما برای تهیه این وسیله باید نکاتی را در ارتباط با قیمت آن در نظر داشته باشید زیرا که عوامل بسیاری هستند که در تعیین قیمت تاثیر گذار می باشند. از جمله این عامل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع آلیاژی که در پروفیل آن به کار گرفته شده است.
  2. پهنایی که این پروفیل های استفاده شده دارند.
  3. کیفیت و نوع رنگ مورد استفاده، بسیار مهم می باشد.
  4. تعداد پیچ، مهره و پین هایی که در هنگام ساخت آن قرار داده شده است.
  5. نوع گارانتی و خدماتی که بعد از فروش به مشتری ارائه می شود.