سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی لوله های آلومینیومیویژگی لوله های آلومینیومی

لوله های آلومینیومی با توجه به کاربرد و مصرفی که باید داشته باشند و با توجه به مورد استفاده ای که در صنایع مختلف مانند ساختمانی، صنعت شیمیایی و مانند این ها دارند، در انواع سایز ها، ضخامت ها و آلیاژ ها تولید می شوند. این سه ویژگی سبب می شود که هر محصول تولید شده دارای خواص و کاربرد متنوعی باشد و برای استفاده در یک قسمت خاص مناسب باشد.

به صورت کلی ویژگی این لوله ها یعنی خم پذیری، قابلیت انجام برزینگ، مستحکم بودن، داشتن قابلیت انعطاف پذیری، خوش تراش بودن، جوش کاری آسان، قابلیت پذیرفتن آنادایز و مانند این ها می باشد که این انواع را برای استفاده توسط صنعت گران پر طرفدار کرده است. مقطع های آلومینیومی لوله به صورت های ساده و آجدار با قطر های معمولا 45 میلی متر استفاده می شود و موارد کاربرد آن ها بیشتر در ساخت انواع کابینت ها می باشد.

پروفیل آلومینیوم با کیفیت را از ما بخواهید.


مواد اولیه در ساخت لوله های ساده و آجدار؟

مواد اولیه برای تولید پروفیل آلومینیوم این محصولات از مواد درجه دو و ضایعات می باشد و این در حالیست که در ابتدا برای ساخت و تولید آن ها از موادی استفاده می شد که درجه یک، آنادایز شده و بیلت فابریک بودند اما امروزه به دلیل داشتن قیمت پایین تر و با توجه به شرایط بازار در حدود 90 درصد آن ها از موادی ساخته می شوند که به صورت درجه دو هستند.