سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضرورت استفاده از رنگ مخصوص برای سقف

نقاشی سقف از جمله مرحله مهم از یک پروژه است که باید نکات لازم را در این زمینه در نظر داشت. از فرمول و اصول خاصی در تولید سقف استفاده می شود و دلیل اصلی آن این است که باید از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار باشد و دارای فرمولی متفاوت از رنگ دیوار است. بنابراین نکته بسیار مهم این است که باید برای رنگ آمیزی آن از رنگ های مخصوصی استفاده شود و نمی توان رنگی را برای سقف به کار برد که بر روی دیوار از آن استفاده شده است. معمول و رایج ترین رنگ استفاده شده برای سقف، سفید است.

چرا برخی از نقاشان از رنگ مخصوص سقف استفاده نمی کنند؟

برخی از این افراد به دلیل این که تخصص و مهارت خاصی در زمینه رنگ آمیزی ندارند، تفاوتی بین رنگ دیوار و سقف قائل نمی شوند. دلیل دیگری که وجود دارد این است که رنگ های مخصوصی که برای سقف هستند دارای قیمت گران تری هستند. اما به صورت کلی نکته ای که در این میان وجود دارد این است که در رنگ های مخصوص فرمول خاصی به کار گرفته شده است که برای بهبود کیفیت سقف ها بسیار لازم و ضروری است.

بهترین قیمت نقاشی ساختمان، توسط نقاشی ساختمان هنرکده راد با بهترین کیفیت. با ما تماس بگیرید.

دلیل مناسب تر بودن رنگ سفید برای سقف چیست؟

رنگ سفید از نظر روانشناسی، حس آزادی و مثبتی را به فرد می دهد اما اگر برای سقف از رنگ هایی استفاده کنید که تیره هستند سبب می شود که احساس کنید در یک محیط کوچک حبس شده اید. استفاد از سفید ساده برای سقف ها به شدت توصیه می شود و بهترین انتخاب برای یک محیط بسته است.