سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی و کارایی یراق آلات درب و پنجره

برای این منظور که یراق آلات بتوانند کارایی مد نظر را داشته باشند باید دارای اندازه و وزن مناسبی باشند و همچنین مقاومت کافی در ساخت و طراحی آن ها لحاظ شده باشد. انجام تست آب نمک از جمله مهم ترین کار هایی است که باید انجام شود و به ویژه در مناطق مرطوب انجام این کار بسیار ضرورت بیشتری دارد زیرا انجام این تست به منظور جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی آن ها است.

چرا از یراق آلات با کیفیت باید استفاده شود؟

به دلیل این که درب و پنجره های آلومینیومی مدام در حال باز و بسته شدن هستند، استفاده از یراق آلات با کیفیت با ویژگی های خاص می تواند در کیفیت درب و پنجره و طول عمر آن ها نقش مهمی را ایفا کند و باید حتما بر طبق استاندارد هایی باشند که به تصویب رسیده اند و به صورت صحیح و کاملا اصولی نصب شوند زیرا که نصب کردن درست آن ها نیز بسیار مهم است و تاثیری مثبت بر حفظ کیفیت می گذارد. برای دیدن انواع مختلف سیستم اتصالات قفل و یراق آلات درب و پنجره ها صفحه محصولات ما را مشاهده کنید.

برای جلوگیری از جدا شدن لنگه از قاب باید چه کاری انجام شود؟

لنگه از قاب نباید جدا شود زیرا در این صورت خسارت های جبران نا پذیری را به بار می آورد که برای جلوگیری از رخ دادن این مورد باید بر روی لولای بالای قاب ضامن پین قرار داده شود زیرا در این صورت است که پین دیگر به راحتی از جای خود نمی تواند خارج شود. همچنین در مورد لولا های پایینی باید بگوییم که فشار زیاد لنگه بر روی آن است و به همین دلیل باید پایه های بلند و کاملا مقاوم بر روی آن قرار داده شود. رعایت این نکات شما را از خسارت های مالی و جانی در امان نگه می دارد.

مدت زمان زیادی است که میهن آلومینیوم به فروش پروفیل آلومینیوم مشغول است. برای تهیه با کیفیت ترین ها با ما تماس بگیرید.