سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میله آلومینیومی

برا تولید میله های آلومینیومی­ از کلاس ها و آلیاژ های متنوعی استفاده می شود که هر یک از آن ها، دارای کاربرد های گوناگونی هستند و برای تولید قطعه های مختلف به کار گرفته می شوند.

انواع میله های آلومینیومی

به صورت کلی باید بگوییم که با در نظر گرفتن موقعیت ها و کاربرد هایی که از میله ها انتظار دارند، آن ها را با آلیاژ ها و با استفاده از عنصر های مورد نیاز اکسترود می کنند و عملیات حرارتی لازم را روی آن ها انجام می دهند. از جمله این کلاس ها و آلیاژ ها می توان به 5083، 6061، 6063،2014، 2024 و 7075 اشاره کرد که در قطر های مختلف و اشکال متنوع مانند مربع، مستطیل و گرد که به صورت های توپر نیز هستند، تولید می شوند.

برای مثال نوع گروه آلیاژی 7000 دارای ترکیب های آلیاژی است که در آن ها خواص ویژه ای به کار گرفته شده است و برای تولید قطعه هایی مانند تجهیزات صنعتی و ماشین کاری استفاده می شوند. هر یک از گروه های دیگر نیز برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به صنعت و نیازی که مشتری دارد، هر یک از میله ها را با آلیاژ های مورد نیاز اکسترود می کنند.

قیمت میله های آلومینیومی

همان طور که گفته شد میله ها دارای مشخصات فنی خاصی هستند و همین مورد سبب می شود که از قیمت های مختلفی نیز برخوردار باشند. هر میله می تواند در قطر های گوناگون، آلیاژ مختلف، تلرانس و عملیات های حرارتی متنوعی ساخته و طراحی شده باشد و در نتیجه قیمت نهایی تمام شده آن ها کاملا با یک دیگر متفاوت خواهد بود.

افرادی که قصد استفاده از پروفیل در تولید انواع مختلف محصولات آلومینیومی را دارند، کافیست با ما تماس بگیرند. mihanaluminium برای تولید پروفیل آلومینیوم مورد نیاز صنعت شما، تخصص و مهارت خاصی دارد.