سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت قوطی و لوله از جنس آلومینیوم

آلومینیوم یک عنصر شیمیایی است که دارای نماد al است. این عنصر یک فلز به رنگ نقره ای است که دارای خاصیت چکش پذیری است. در این نوشته قصد داریم در مورد قوطی و لوله هایی که با استفاده از این فلز ساخته می شوند، صحبت کنیم.

قوطی آلومینیومی

قوطی و یا باکس به شکل جعبه و چهارگوش است. از این قوطی ها می توان برای کاربرد های مختلفی استفاده کرد که با توجه به کاربردی دارند دارای سایز ها و ابعاد متنوعی هستند. در مورد ضخامت آن ها باید بگوییم که دارای مدل های مختلفی هستند.

انواعی از آن ها با ضخامت 0?6 تا 1?5 میلی متر را قوطی های سبک و یا در اصطلاح قوطی های مبلی می نامند. اگر ضخامت بین 2 تا 3 میلی متر باشد به آن ها قوطی های ساختمانی گفته می شود. ضخامت های بیشتر از 4 میلی متر را قوطی های صنعتی یا سنگین می نامند. ضخامت و وزن قوطی با یک دیگر در ارتباط مستقیم هستند و به هر میزان که ضخامت بیشتر باشد، وزن آن بیشتر می شود و با توجه به این مورد در هزینه و قیمت نهایی نیز تاثیر می گذارد.

لوله آلومینیومی

لوله های آلومینیومی به صورت گرد هستند و با توجه به کاربرد و موارد مصرفی که دارند در انواع سایز ها، ضخامت ها و آلیاژ ها موجود هستند. از لوله ها به دلیل سبک بودن جهت سوخت رسانی و انتقال روغن در موتور هواپیما استفاده می کنند، در صنایع شیمیایی بسیار کاربرد دارد و مانند این ها استفاده می کنند. با توجه به کارکرد و کاربری که از لوله مورد انتظار است باید نوع مناسب آن تهیه شود زیرا هر یک مخصوص کاری ساخته شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب پروفیل مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید. مجموعه ما فروش پروفیل آلومینیوم های با کیفیت را برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد. با کارشناسان ما در تماس باشید.