سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروفیل با ضخامت 1?8

یکی از پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین فلز ها که امروزه موارد استفاده بسیار زیادی دارد، فلز آلومینیوم است. یکی از موارد مصرفی که این فلز دارد این است که در ساخت پروفیل آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد.

این پروفیل ها دارای مزایای زیادی هستند که به دلیل شکل پذیری بالا، وزن سبک و استحکام زیاد آلومینیوم است و سبب شده است که در صنایع مختلفی مانند ساختمان سازی، ساخت درب و پنجره و غیره مورد استفاده قرار گیرند و از هدر رفت انرژی به میزان زیادی جلوگیری شود.

پروفیل ها را در انواع ضخامت ها برای کاربرد های متنوعی تولید می کنند که هر یک را با توجه به ویژگی و خصوصیاتی که مد نظر است، باید تهیه کرد.

ویژگی های ضخامت 1?8 پروفیل ها

این انواع دارای رنگ های روشنی هستند که برای استفاده در نمای ظاهری بسیار مناسب هستند. همچنین به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند، بهترین گزینه برای استفاده در ساختمان های اداری و مسکونی به حساب می آیند. برای به کار بردن این انواع از ضخامت ها می توانید طرح ها و رنگ های مختلفی که از آن ها در بازار وجود دارد، استفاده کنید.

ضخامت 1?8 دارای وزنی سبک و ظاهری شکیل است و امکان نصب آن بسیار آسان است که این ویژگی ها آن را تبدیل به بهترین جایگزین برای درب و پنجره های فولادی کرده است. همچنین یکی از خصوصیت جالب آن این است که غیر قابل اشتعال است و به همین دلیل می تواند برای استفاده در آشپزخانه بسیار مناسب باشد.

سفارش ضخامت 1?8 پروفیل

برای تهیه انواع روفیل های آلومینیومی با ضخامت 1?8 با طول شاخه، وزن و ابعاد مورد نظر با ما تماس بگیرید. میهن آلومینیوم از برترین ارائه دهندگان پروفیل ها در انواع ضخامت ها است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید. (09123477405)