سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب کرکره اتوماتیک بجای درب آهنی پارکینگ

نصب کرکره برقی اتوماتیک به جای درب های آهنی پارکینگ ها از جمله اقداماتی است که امروزه ساکنان یک ساختمان ممکن است که تمایل به انجام آن داشته باشند. انجام این کار می تواند دلایل مختلفی داشته باشد مانند پوسیده شدن درب آهنی پارکینگ، بیشتر کردن فضای پارکینگ به هنگام دور زدن و عبور و مرور و مانند این ها.

طریقه نصب کرکره برقی در پارکینگ ها به جای درب آهنی

جدا کردن لنگه های درب آهنی پارکینگ:

برای نصب کرکره های اتوماتیک نیازی به جدا کردن چهارچوب درب فعلی پارکینگ نیست و همچنین نیاز نیست که دیوار تخریب شود. برای نصب این کرکره ها در ابتدا لنگه های درب را از روی چهار چوب جدا می کنند و اقدام به بریدن لولا ها می کنند. بنابراین هیچ نیازی به تخریب دیوار و سنگ های نما نیست.

نصب شاسی کرکره اتوماتیک برقی:

از قسمت پشت و یا جلوی چهار چوب ها استفاده می کنند تا شاسی کرکره برقی را روی آن نصب کنند. وجود این چهار چوب ها مزیت زیادی دارد که از مهم ترین آن این است که به استحکام شاسی کرکره کمک می کند و سبب می شود که شاسی عمری طولانی و مفید داشته باشد.

ساخت کرکره های برقی اتوماتیک

کرکره های برقی اتوماتیک باید توسط پروفیل های با کیفیت و با دوام ساخته شده باشند تا عمری طولانی داشته باشند. فروش پروفیل آلومینیوم در mihanaluminium بعد از طی مراحل تولید و آماده کردن سطوح آن به صورت مناسب و دلخواه مشتری، انجام می شود.

برای دیدن خدمات شرکت میهن آلومینیوم می توانید به صفحه مربوط به خدمات ما مراجعه کنید. تمامی اقدامات انجام شده توسط دستگاه های روز و با تکنولوژی بالا انجام می شود که برای کار با این دستگاه ها ما نیرو هایی مجرب و آموزش دیده را در نظر گرفته ایم.

کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و بعد از کسب اطلاعات کافی، پروفیل مد نظر خود را به ما سفارش دهید.