سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی پنجره های دوجداره

امروزه به دلیل افزایش سر و صدا در محیط به دلیل اتوبان سازی، خیابان سازی و دیگر مواردی این چنینی، باید به دنبال راهی جهت جلوگیری از ورود این آلودگی های صوتی به درون محیط های داخلی بود. زیرا تنها در این صورت که می توان آسایش و راحتی را به ارمغان آورد.

پنجره های دوجداره از جمله محصولاتی هستند که می توانند در جهت کاهش ورود صدا به محیط کار و منزل بسیار موثر باشند. امروزه استفاده از این پنجره ها در ساخت و ساز ها بسیار پر طرفدار شده است.

جنس پنجره های دوجداره

پنجره های دوجداره را از جنس های مختلفی مانند چوب، آلومینیوم، فلز و آهن یا فایبرگلاس می سازند. استفاده از هر یک از این انواع بستگی به شرایط و کاربری محیط مد نظر دارد. بنابراین توجه داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره با توجه به جنس آن می تواند متفاوت باشد.

mihanaluminium به تولید پروفیل آلومینیوم برای ساخت پنجره های دوجداره می پردازد. برای دیدن محصولات ما می توانید به صفحه مربوط به درب و پنجره آلومینیومی مراجعه کنید.

پروفیل های به کار رفته در پنجره دوجداره باید از جنس مرغوبی برخوردار باشد زیرا در صورت مناسب نبودن جنس آن ها سبب می شود که پس از گذشت مدت یک زمان، دچار تغییر شوند و یا حتی شکستگی و مشکلاتی این چنینی در آن ها دیده شود.

نوع بازشوی پنجره های دوجداره

بازشو افقی و عمودی:

این محصولات می توانند به صورت افقی و عمودی باز شوند که شما با توجه به نیاز خود باید مدل مناسب آن را انتخاب کنید که برای حالت بازشوی آن ها دستگیره های مناسبی قرار داده شده است.

بازشو به صورت ریلی:

نوع ریلی این پنجره ها نیز وجود دارد که سبب می شود فضای زیادی اشغال نشود و باز و بست کردن آن ها به سادگی انجام شود.