سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع تی شرت های سابلیمیشن

تی شرتهای قابل چاپ امروزه تنوع زیادی دارند که چند مورد پرطرفدار آن را برای شما نام می بریم:

  1. تیشرت مردانه یقه گرد جنس اسپان: جنسی از اسپان دارد و شامل 60 درصد پلی استر و 40 درصد پنبه است و برخلاف طبیعت اصلی اسپان که بسیار لخت است این جنس ایستایی بالایی دارد و کیفیت قابل توجهی و چاپ با کیفیت بالا بر روی آن می نشیند. این مدل تی شرت از S تا XXL سایزبندی دارد.
  2. تیشرت مردانه بدون آستین جنس اسپان: این مدل از اسپان بوده و بسیار مناسب فعالیتهای ورزشی است و از S تا XXL سایزبندی دارد.
  3. تی شرت ورزشی فلامنت: جنس از فلامنت است و حالت ایستائی کمتری دارد و مناسب فعالیتهای ورزشی است و دارای رنگ بندی می باشد و از S تا XXL سایزبندی دارد.
  4. تیشرت پاییزه رگلان: جنس این تی شرت ملانژ است و از رنگ طوسی و استین مشکی برای فصول سردتر تولید شده است و در رنگهای طوسی و مشکی و از S تا XXL سایزیندی دارد.
  5. تی شرت مردانه یقه دار جودون: جنس از جودون بوده و یقه دار است و رنگ بندی دارد که برای رنگهای تیره بهتر است از طرح های تیره تر استفاده شود تا چاپ معلوم باشد از S تا XXL سایزیندی دارد.
  6. تیشرت زنانه یقه گرد اسپان: این تی شرت از جنس اسپان و با طراحی ظریف تر مخصوص خانمها تولید میشود سفید رنگ بوده و از S تا XL سایزبندی دارد.
  7. تاپ بند دار زنانه: این تاپ از جنس اسپان، سفید رنگ و از S تا XL سایزبندی دارد.
  8. تیشرت بچگانه اسپان: نوع این پارچه اسپان بوده و سفید رنگ است و از در سایزهای 2، 3، 4، 5 موجود است.
  9. سوئیشرت کلاه دار ملانژ: این سوئیشرت مخصوص فصول سرد می باشد و جنس آن از ملانژ است و به رنگ طوسی می باشد و از S تا XXL سایزبندی دارد.
  10. سوئیشرت بدون کلاه: این سوئیشرت مخصوص فصول سرد است و جنس آن از درس است و طوسی رنگ می باشد و از S تا XXL سایزبندی دارد.
تیشرت مخصوص چاپ سابلیمیشن شامل موارد بالا میشود.