سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه کپی استوک و دستگاه چاپ روی تیشرت

دستگاه کپی استوک و دستگاه چاپ روی تیشرت بازرگانی پارسا از با کیفیت ترین های بازار می باشد.

مزایای دستگاه کپی استوک ایران

1 – قیمت این دستگاه ها بسیار مناسب و قابل تطبیق با هر بودجه ای می باشد.

2 – در این سری دستگاه ها این شانس وجود دارد که صاحب قبلی این دستگاه در ایران از دستگاه کار زیادی نکشیده باشد و از دستگاه خوب نگه داری کرده باشد و در این صورت این دستگاه علی رقم کار در ایران و قیمت استوک ایران از لحاظ سلامت مشابه دستگاه مدل اروپایی می باشد.

3 – در دستگاه فتوکپی های انواع ایرانی قیمت قطعات ارزان تر بوده و فراوانی بیشتری دارد و در مورد قطعات اصلی و حساس مانند پنل ال سی دی، امکان تهیه قطعه کارکره بیشتر است در صورتی که در مدل های اروپا کارکرد در صورت بروز چنین مشکلی حتما باید قطعه با رقمی نجومی وارد شود و ممکن است چند هفته ای دستگاه از کار بیوفتد.

4 – تکنسین آشنا با این سری دستگاه ها به علت این که این مدل ها مدت بیشتری در ایران بوده فراوان تر است و انتخاب های بیشتری در اختیار صاحب دستگاه قرار می گیرد و وقت و هزینه ی کمتری صرف تعمیرات دستگاه می شود.

معایب دستگاه فتوکپی استوک ایران

1 – این دستگاه ها نسبت به معادل اروپایی خود بیشتر مستهلک شده و کار کرده اند.

2 – در این سری دستگاه ها به دلیل کارکرد بالاتر، احتمال خرابی دستگاه و بروز ایراد، سریع تر و بیشتر است.

3 – این گروه دستگاه ها نسبت به مدل های استوک اروپا قدیمی تر بوده و سال ساخت آن ها عقب تر و گاها از امکانات کمتری برخوردار اند.

4 – این انواع به خاطر سال های طولانی تری که کار کرده با توجه به این که هر روز مدل های جدید تر به بازار می آید، نسبت به مدل اروپا زود تر از رده خارج می شود.

بررسی موارد مهم در انتخاب یک دستگاه کپی خوب

از دیدگاه یک کارشناس، موارد بسیاری را می توان در ارتباط با یک دستگاه کپی ملاک و معیار قرار داد ولی ما این جا تصمیم به ارائه ی نکاتی داریم که با توجه به این موارد یک شخص نا آشنا با دستگاه کپی هم بتواند تا حدود زیادی از وضعیت دستگاه با خبر شود.

1 – یکی از تست های راحت ‌و قابل رویت بازدید چاپ دستگاه و تست کیفیت آن می باشد. چاپ یک دستگاه سالم باید دارای رنگ یکنواخت در کل سطح، بدون خط و یا کچلی و یا نقطه ی اضافی، کنتراست بالا و پر رنگ باشد. بهترین روش تشخیص این تست گرفتن نمونه تست دستگاه می باشد که در حافظه  همه ی دستگاه ها  وجود دارد.

2 – در چاپ تعداد بالا کاغذ در دستگاه گیر نکند و یا خیلی کم گیر کند.

3 – صدای اضافی و نا متعارفی در هنگام کار دستگاه شنیده نشود.

4 – قطعات گران قیمت و کمیاب مانند صفحه پنل ال سی دی، بردهای دستگاه، تانک درام، ترانسفر و دوبلکس شکستکی و ضربه خوردگی نداشته باشد.

5 – حتما از محلی معتبر و دارای تجربه و تجهیزات کافی در زمینه خدمات، دستگاه خریداری شود. ممکن است شما از شخصی مصرف کننده یک دستگاه را با قیمت پایین تر و ارزان تر تهییه کنید مانند آگهی های دیوار ولی در زمانی که دستگاه خراب شود و یا ایرادی داشته باشد که شما در زمان خرید متوجه نشده باشید در آن زمان شخص فروشنده پاسخگو نیست و امکان خدمات رسانی به شما را ندارد و شرکت های دیگر هم ممکن است بسیار دیر و گران به شما خدمت رسانی کنند. ولی شرکت ها و فروشگاه های معتبر در زمینه فروش فتوکپی که سابقه ی زیادی در این زمینه دارند ممکن است دستگاه کپی استوک کمی با قیمت بالا تر داشته باشند ولی قطعا دستگاهی سالم تر و همراه با خدمات پس از فروش با تضمین قطعات به شما ارائه خواهند داد.


مزیت های چاپ با دستگاه سابلیمیشن

1 – چاپ سابلیمیشن بسیار با کیفیت بوده و هر چیزی از جمله لوگو، طرح، عکس و نوشته به وسیله آن قابل چاپ است.

2 – هزینه مصرفی این دستگاه بسیار پایین است به طوری که با 100 سی سی جوهر می توان حدود 1000 تا 2000 چاپ انجام داد. به همین دلیل برای کار های تک هم قابل استفاده است ( برخلاف چاپ سیلک که حتما با تیراژ بالا توجیح اقتصادی دارد ).

3 – چاپ انجام شده توسط سابلیمیشن ها به مانند دستگاه چاپ روی تیشرت، بسیار ماندگار و مقاوم در برابر نور و شست وشو می باشد زیرا در روش چاپ سابلیمیشن، جوهر در منافذ سطح محصول حبس می شود و چون بعد از خشک شدن دوباره به شکل جامد در می آید برای همین بسیار ماندگار است و بر روی محصول برجسته نبوده و لطیف و با کیفیت است.

4 – این نوع چاپ تنوع بالایی در چاپ بر روی انواع محصولات را دارد و طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود و به جرات می توان گفت هیچ چاپی این گستردگی محصول را دارا نمی باشد.

5 – کار کردن با این دستگاه بسیار راحت بوده و هیچ نیازی به تنظیم رنگ یا کنتراس نمی باشد.

برای انجام چاپ سابلیمیشن به چه لوازمی نیاز است

1 – پرینتر جوهر افشان اپسون: بر خلاف تصور دستگاه سابلیمیشن کار چاپ را انجام نمی دهد و درواقع اسم پرس حرارتی یا پرس سابلیمیشن برای این دستگاه مناسب تر است که در اروپا به همین نام شناخته می شود و چاپ را پرینتر جوهرافشان انجام می دهد که این پرینتر اگر دارای تانک جوهر باشد بسیار مناسب تر و عمر طولانی تری خواهد داشت.

2 – کامپیوتر یا لپ تاپ: که وظیفه ی انتقال اطلاعات چاپ مورد نظر به پرینتر را دارد.

3 – کاغذ مخصوص: که چاپ بر روی این کاغذ صورت می گیرد و این کاغذ با خاصیت مخصوص خود بر اثر حرارت باعث انتقال چاپ بر روی محصول می شود. لازم به ذکر است کیفیت این کاغذ در کیفیت چاپ نهایی بسیار موثر است.

4 – جوهر مخصوص: که داخل پرینتر اپسون قرار می گیرد و توسط پرینتر چاپ با این جوهر روی کاغذ سابلیمیشن منتقل می شود. این جوهر دارای این خاصیت است که بر اثر حرارت مستقیما به گاز تبدیل می شود. به همین دلیل برای چاپ الزامیست و مانند کاغذ سابلیمیشن کیفیت جوهر هم در کیفیت چاپ نهایی بسیار موثر است.

5 – پرس حرارتی یا پرس سابلیمیشن یا دستگاه سابلیمیشن: که اصلی ترین دستگاه چاپ است و توسط حرارت و فشار باعث تصعید رنگ شده و چاپ را از کاغذ به محصول منتقل می کند که این کار برای تیشرت یک دقیقه زمان لازم دارد.

6 – چسب نسوز: که بر روی کاغذ و محصول قرار می گیرد تا مانع از حرکت کردن کاغذ شود و از خراب شدن چاپ جلوگیری کند.

7 – کاغذ نسوز: که بین کاغذ سابلیمیشن و صفحه پرس قرار می گیرد تا مانع از سوختن کاغذ و محصول شود.

8 – محصول یا مدیا یا متریال مخصوص: که شامل محصولی است که چاپ نهایی باید روی آن انجام شود مانند تیشرت، پارچه، قاب عکس، پازل یا هرچیز دیگر.