سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه سابلیمیشن چاپ روی لیوان

طریقه استفاده

ابتدا لیوان را داخل مخرن مربوط به آن قرار می دهیم و سپس کاغذ مخصوص سابلیمیشن را که نقش مورد نظر ما بر روی آن قرار دارد را بر روی لیوان قرار می دهیم. سپس اهرم پرس دستگاه را بر روی لیوان قفل می کنیم و درجه حرارت و فشار را تنظیم کرده و دستگاه را روشن می کنیم و منتظر می مانیم تا کار آماده شود.

نوشیدنی با یک تصویر دلچسب

فروشگاهما ارایه دهنده انواع دستگاه چاپ روی تیشرت می باشد و یکی از محصولاتی که چاپ بر روی آن بسیار محبوب مشتریان و مصرف کنندگان می باشد، چاپ بر روی لیوان است که به واسطه این چاپ تنوع ظاهری بسیاری را در این محصول ایجاد کرده است و بالطبع خواهان این قبیل لیوان ها نیز بسیار زیاد است و از آن جا که هدف از خرید دستگاه سابلیمیشن ایجاد درآمد می باشد پس چاپ بر روی لیوان از دیدگاه اقتصادی بسیار مهم بوده و سود آوری بالایی دارد.

کار با این مدل دستگاه چاپ روی تیشرت فوق العاده راحت و سریع بوده و به علت حجم کم و فارق از ریزش رنگ و یا وجود بوی خاصی در هرجا قابل استفاده و حمل و نقل می باشد و این خصوصیات میل به درآمد زایی از این دستگاه را فراگیر تر می کند. زیرا کار با آن نیاز به تخصص یا قدرت خاصی ندارد و محدود به سن، جنس یا صنف خاصی نمی گردد.