سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سمعک Ace

قابلیت کنترل لمسی (touch control option)

با این برنامه می توان از گوشی موبایل به عنوان ریموت کنترل استفاده کرد و با آن تنظیمات سمعک را تغییر داد. تمام مدل های سمعک ace می توانند با برنامه touch control از راه دور کنترل شوند.

قابلیت درمان وزوز (tinnitus therapy)

با فعال کردن این برنامه، صدایی متناسب با وزوز فرد توسط سمعک پخش می شود تا حواس فرد از وزوز پرت شود. ممکن است پس از مدتی استفاده از این برنامه، وزوز قطع شود.

 

قابلیت ارتباط وایرلس یا بی سیمی

این سمعک زیمنس می تواند به صورت وایرلس به تلویزیون یا کامپیوتر وصل شود و صدای آن ها را مستقیما دریافت کند.

استاندارد IP67

سمعک زیمنس مدل ace تمام ویژگی های یک سمعک پیشرفته را در یک قاب کوچک در کنار یکدیگر جمع کرده است و قیمت سمعک ace بسیار مناسب است. این سمعک بر اساس استاندارد IP67 ساخته شده و در برابر رطوبت، عرق، گرد و خاک و کثیفی مقاوم است. این ویژگی موجب می شود که سمعک سال ها بدون مشکل کار کند.

برنامه SPEECH

یک میهمانی شلوغ، ایستگاه راه آهن یا کافه ای کنار خیابان را در نظر بگیرید. در همه این محیط ها، میزان قابل توجهی نویز مزاحم وجود دارد که سبب می شوند فرد کم شنوا برای حفظ ارتباط کلامی خود با مخاطب، به تلاش و تمرکز زیادی نیاز داشته باشد.

تلاش برای شنیدن اصوات در تمام طول روز می تواند برای فرد خسته کننده باشد. چنین موقعیتی حتی برای افراد هنجار نیز آزاردهنده است. برنامه SPEECH برای غلبه بر این وضعیت طراحی شده است. این برنامه در محیط های شلوغ که گفتار وجود داشته باشد، به صورت اتوماتیک فعال شده، میکروفون سمعک ace در حالت جهت دار قرار می گیرد و تنها گفتار را دریافت کرده و سایر اصوات غیر گفتاری را کاهش می دهد.

منبع: سمعک ace