سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف متحرک ریلی استخر و گلخانه

مشخصات پوشش سقف

این پوشش ها از ورق هایی به نام پلی کربنات یا نورگیر های حبابی ساخته می شوند که دارای رنگ و ضخامت های متنوعی هستند. دلیلی که برای استفاده از این نوع وجود دارد این می باشد که دارای ضخامتی قابل قبول هستند، حالت پذیری بسیار راحتی دارند، در برابر نور آفتاب و هر شرایط جوی کاملا پایدار و مقاوم می باشند. همچنین به منظور مشخص کردن میزان نوری که باید از سقف عبور کند از رنگ بندی های مختلف این ورق پلی کربنات استفاده می شود.

ویژگی استراکچر و بدنه

برای محافظت کردن در برابر شرایط های محیطی نیاز به یک ساختار محکم و استوار می باشد که منظور از شرایط های محیطی وجود برف سنگین، باد قوی و یا باران های شدید است. همچنین وجود این بدنه مناسب سبب می شود که داخل محوطه استخر و گلخانه از هر گونه گرد و خاک و آلودگی، ورود حشرات و مانند این ها در امان باشد.

طریقه ساخت مسیر حرکت سقف

برای ساخت این مسیر به تولید پروفیل آلومینیوم اکسترود شده می پردازند. طراحی این راه باید به طریقی باشد که سقف به راحتی در مدت چند دقیقه کوتاه باز یا بسته شود تا برای ورود نور خورشید به میزان دلخواه و یا عدم ورود نور آن به داخل تنظیم شود و به سادگی در طی یک مدت زمان کوتاه بتوان شرایط داخلی را طبق دلخواه خود تنظیم کرد.

 

منبع: سقف متحرک ریلی استخر و گلخانه