سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طریقه جراحی مجدد سینوس عفونی شده

روش دسترسی مثل روش جراحی اولیه است و باید هر گونه پارتیکل های استخوان جدا و متحرک که به رنگ خاکستری هستند خارج می شوند و ناحیه با نرمال سالین شسته می شود.  تصمیم کلینیکی دکتر ایمپلنت در این زمان بسیار مهم است که تشخیص دهد تا چه ناحیه ای از گرفت عفونی شده است و چه ناحیه ای سالم است و بهتر است رها شود.

قسمتی از گرفت که باقی گذاره می شود نیاز است که توسط 100 تا 200 میلی گرم داکسی سایکلین که با 1/0 تا 2/0 میلی متر سالین مخلوط شده و خمیری فرم داده می شود این خمیر به مدت 2 دقیقه در ناحیه قرار داده شده و سپس توسط سالین شسته می شود.

داکسی سایکلین یک آنتی بیوتیک گسترده اثر با خواص ضد التهابی است که با تشکیل استخوان تداخلی ندارد ناحیه دوباره به آرامی کورت کشیده می شود تا خونریزی دیده شود و مطمئن شویم که لخته خون تشکیل می شود. هیچ تلاشی دیگر برای گرفت دوباره ناحیه در این مرحله صورت نمی گیرد.

متعاقب درمان جراحی تمام بیماران باید دارو های آنتی بیوتیک سیستمیک به منظور جاوگیری از سرایت عفونت به باقی مانده گرفت و ساختار های حیاتی مجاور مصرف کنند که شامل کوآموکسی کلاو ضد درد ها مثل دیکلوفناک می باشد. اسپری های بینی (دکونژستان) برای 4 روز باید استفاده شود تا راه های بینی باز نگه داشته شود.

Popcorn sign چیست؟ به خارج شدن ذرات کوچک پودر استخوان از کناره لثه و یا فیستول ایجاد شده گفته می شود.  تشخیص زودهنگام علائم باعث جلوگیری از گسترش و افزایش شدت عفونت می شود.

استراتژی درمان چگونه است؟ استراتژی درمان جراحی ناحیه عفونی شده حذف بسیار سریع منبع به حفره ای که ترجیحا ناحیه ایمپلنت گذاری شده آلوده نشود.

 

کاشت ایمپلنت فوری به دست دکتر آریام بهترین متخصص ایمپلنت در تهران.