سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب و پنجره آکاردئونی و دوجداره

یکی از مدل های باز شو دوجداره درب و پنجره می توان به انواع آکاردئونی آن ها اشاره کرد. این مدل به دلیل این که فضای کمی را اشغال می کند مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. شما به راحتی می توانید در مواقع لزوم تمامی قسمت های آن را که شامل پروفیل آلومینوم، شیشه دوجداره و یراق آلات آن می باشد را در یک قسمت جمع کنید به صورتی که فضای دید جلوی شما باز شود و به خوبی از منظره بیرون لذت ببرید.

طریقه استفاده از این مدل ها به چه صورت است؟


برای باز و بسته کردن آن ها یک محور در نظر گرفته شده است به این صورت که برای بسته شدن، همگی آن ها بر روی آن محور جمع می شوند و در کنار یک دیگر قرار می گیرند و مجدد برای باز کردن آن ها روی همان محور حرکت می کنند و به حالت افقی کنار هم می ایستند. این انواع محصولات دارای تعداد لنگه های مختلفی هستند که شما در صورت نیاز می توانید هر یک را تهیه کنید و به شما پیشنهاد می شود که برای عرض های بالا تر از 2 متر این مدل ها را به کار برید تا کارایی مد نظر را برای شما داشته باشد.

فروش پروفیل آلومینیوم برای ساخت درب و پنجره ها در میهن آلومینیوم انجام میشود.

از عملکرد های بسیار جالب این محصول که سبب محبوبیت بیشتر آن ها شده است می توان گفت که از تلف شدن انرژی و وارد شدن سر و صدای بیرون به محوطه داخلی به خوبی جلوگیری می کند و قادر است که آرامش و راحتی شما را تامین کند.