سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه انتخاب یک متخصص ایمپلنت

دکتر آریام متخصص جراحی لثه و ایمپلنت ( فوق تخصص ایمپلنت و جراحی های پیشرفته ) است. ایشان دوره عمومی را در سال 73 در دانشگاه شهید بهشتی آغاز کردند و از سال 78 بعد از فارغ التحصیلی تا به امروز در این رشته فعالیت می کنند. دوره تخصص 3 ساله خود را در اصفهان گذرانده و سپس موفق به دریافت بورد تخصصی دانشگاهی شدند که بدین وسیله واجد شرایط لازم برای تدریس به دانشجویان و دندانپزشکان شدند.

سپس موفق به قبولی در دوره فلوشیپ فوق تخصصی ایمپلنت در دانشگاه تهران شدند. به مدت 1?5 سال با تمرکز کامل بر روی جراحی و پروتز ایمپلنت ( روکش ) به صورت همزمان افتخار شاگردی بهترین اساتید کشور را در این دانشگاه مادر داشتند. در ضمن ایشان مرتبا در دوره های متعدد اروپایی به خصوص سوییس و آلمان که پیشروان علم و تکنولوژی ایمپلنت هستند و بهترین برند های ایمپلنت مثل اشترومن متعلق به آن هاست، شرکت می کنند و از علم روز دنیا بهره می گیرند.

لازم به ذکر است بیشتر مشکلات ایمپلنت در دراز مدت ایجاد می شوند و تفاوت میان کار پزشکان، بهترین متخصص ایمپلنت و برند مورد استفاده آن ها معمولا چندین سال بعد مشخص می شوند. این روز ها در تمام دنیا دوره ای که طبیب تمام کار های یک بیمار را انجام می داد گذشته است و تمام کار های سخت تخصصی شده است. سعی ما در این سال ها بر این بوده که با بهره گیری از علم روز دنیا، بهترین مواد و تجهیزات، درمان های پایدار و طولانی مدت را به بیماران ارائه دهیم.

راهکار تشخیص دکتر متخصص

  1. استعلام از سایت نظام پزشکی و مشخص شدن وضعیت و تحصیلات واقعی پزشک ( می توانید استعلام پزشک مورد نظر را در گوگل سرچ کنید و یا مستقیم سایت irimc، نام پزشک را وارد کنید و متوجه حقیقت شوید ).
  2. پزشکانی که تخصص و فوق تخصص دارند، سال و دانشگاه های محل تحصیل را به تفکیک ارائه می دهند.
  3. به عناوین گنگ و کلی تحت عنوان دکتر متخصص کاشت ایمپلنت و یا بهترین متخصص ایمپلنت، ایمپلنتولوژیست و یا حتی فوق تخصص … اعتماد نکنید.
  4. کاشت ایمپلنت فوری را به دست افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

به یاد داشته باشید حتی یک کالا هم آدرس دارد و قطعا پزشکی که سال ها وقت صرف پایان تحصیلات تخصصی و فوق تخصص کرده است که قطعا به تفکیک و با جزییات کامل راجع به آن اطلاع رسانی می کند.