سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه تیغه کرکره آلومینیوم و فولادی گالوانیزه

تیغه کرکره تک جداره فولادی گالوانیزه

در ابتدا هنگامی که کرکره های برقی وارد بازار شدند، یک دستگاه فرمینگ وجود داشت که ورقه های فولادی گالوانیزه را به صورت تیغه های مناسب کرکره تبدیل می کرد. 

این تیغه ها سه مشکل خیلی بزرگ دارند:

  1. به مرور زمان دچار زنگ زدگی می شوند: زیرا آهن و گالوانیزه پس از مدتی که در معرض رطوبت قرار می گیرند دچار زنگ زدگی خواهند شد.
  2. امکان دارد که رول شدن دهنه کرکره به صورت کج و نا صاف انجام شود: اگر تیغه ها پس از رول شدن به صورت هماهنگ و مناسب روی یک دیگر قرار نگیرند سبب می شود که در رول گیر کنند. بنابراین فرم و شکل خود را از دست می دهند و به مرور زمان کارایی اولیه خود را نخواهند داشت.
  3. کیفیت رنگ پایینی دارند: این تیغه ها در کارگاه ها تولید می شوند و اکثر موارد کیفی در تولید آن ها رعایت نمی شود و از ثبات رنگ پایینی برخوردار هستند.

تیغه کرکره دوجداره آلومینیومی

با پیشرفت تکنولوژی کرکره هایی به وجود آمدند که از آلومینیوم اکسترود شده بودند. برای تبدیل کردن آن ها به انواع دو جداره، شمش آلومینیوم را با حرارت ذوب می کردند و به کمک پرس های هیدرولیک آن ها  را از درون یک قالب عبور می دادند که در نتیجه تیغه هایی کاملا مستحکم تولید می شدند. کیفیت رنگ این تیغه ها نیز بسیار بالاست و کیفیت رنگ آمیزی الکترو استاتیک و دیگر موارد کیفی در آن ها بهتر رعایت شده است.

فروش پروفیل آلومینیوم با کیفیت تنها توسط میهن آلومینیوم انجام میشود.