سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات آنادایز آلومینیوم

در ابتدا باید سطح را به کمک مواد قلیایی و یا حلال های مخصوصی به خوبی پاک کرد و چربی های سطح را از بین برد. در مرحله بعد باید کار لایه برداری را انجام داد تا سطح حالت مات به خود بگیرد و سپس اقدام به ایجاد پوشش اکسیدی بر روی سطح آن باید کرد و در انتها کار رنگ زدن  و آب بندی آن ها را باید انجام داد. میهن آلومینیوم دارای دو واحد آنادایز مجزا است که کار آبکاری را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزیت آنادایز کردن آلومینیوم

این کار می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  1. چنین محصولاتی که کار آنادایز بر روی آن ها انجام شده است، سبب می شود که بتوان از آن ها در فضا های خارجی استفاده کرد و هیچ نگرانی از قرار گرفتن آن ها در معرض نور خورشید و دیگر عوامل جوی نخواهید داشت. زیرا در برابر چنین عواملی کاملا مقاوم هستند و هیچ گاه دچار تغییر رنگ نخواهند شد.
  2. در این فرایند به هیچ عنوان براقیت طبیعی آلومینیوم از بین نخواهد رفت، زیرا تنها یک لایه اکسیدی بر روی سطح ایجاد می شود.
  3. ورق آنودایز شده، قابلیت اشتعال ندارند و گاز های سمی از خود تولید نمی کنند.
  4. چنین سطوحی به خوبی در مقابل لکه مقاوم هستند و به سادگی امکان تمیز کردن آن ها وجود دارد.

کاربرد خدمات آنادایز آلومینیوم

از این ورقه ها می توان در صنایع مختلف مانند معماری و ساخت و ساز استفاده کرد و آن ها را در فضا های داخلی و خارجی به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار داد. برای ساخت و تولید پروفیل آلومینیوم برای انواع درب و پنجره، تجهیزات نظامی، ورق های فلزی نما، سقف ها، لوازم های خانگی و مانند این ها، این ورقه ها را می توان به کار برد.