سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب و پنجره دو لنگه مولیون ثابت

انواع درب و پنجره دو لنگه مولیون ثابت یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین ها است. دلیل اصلی پر کاربرد بودن آن ها این است که در مقابل اتلاف انرژی و آلودگی صوتی به خوبی عایق شده است و بسیار قوی عمل می کند.

 

چگونگی حالت بازشو درب و پنجره دو لنگه مولیون ثابت

این محصول دو لنگه – مولیون ثابت در دو حالت چرخشی 90 درجه و 180 درجه قابلیت باز شدن دارد زیرا ویژگی های یراق آلات و دستگیره هایی که در آن به کار رفته است، این نوع عملکرد را برای آن ها ایجاد می کند.

حالت بازشو 90 درجه به این صورت است که عملکردی مانند درب و پنجره ساده لولایی را برای شما به وجود می آورد و به طور کامل باز خواهد شد. حالت بازشوی 180 درجه به منظور تهویه هوای داخل است و عملکرد آن به این صورت است که درب و پنجره می تواند تا زاویه ای مشخص باز شود که این زاویه نیز به یراق آلاتی که در آن به کار رفته است، بستگی دارد و به خوبی هوا در داخل جریان پیدا کرده و هوا را تهویه می کند. به عبارتی دیگر در حالت 180 این محصول به صورت کامل باز نخواهد شد و تا میزانی باز می شود که بتواند هوای داخل را تخلیه و مطبوع کند.

مزیت و ویژگی درب و پنجره مولیون ثابت دو لنگه

حالت 180 درجه مولیون ثابت – دو لنگه که در این محصولات قرار داده شده است سبب می شود که بتوان به سادگی برای جایگزین کردن هوای داخل محیط از آن استفاده کرد، بدون آن که پرده ها و دکوراسیون داخلی دچار بی نظمی شود. دارای پروفیل آلومینیوم بسیار با کیفیتی است.