سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروفیل آلومینیوم

در صنایع مختلف و گوناگونی که وجود دارد مانند خودرو سازی، واگن سازی و مانند این ها استفاده از پروفیل آلومینیوم بسیار رونق یافته است برای این منظور می باشد که تولید پروفیل آلومینیوم در کشور ما ایران باید افزایش یابد و واحد های تولیدی بیشتری احداث گردند که نیاز های جامعه را بتوانند بیشتر و بهتر رفع کنند.

سهمی که هر صنعت در استفاده از آلومینیوم دارد به این صورت می باشد که در کار هایی مانند حمل و نقل 26%، کار هایی که برای بسته بندی انجام می شود 20%، مواردی که باید در ساخت و ساز استفاده شود 20%، در صنایع برق 9%، در انجام کار های تجهیزاتی و نیز تاسیساتی 8%، کالا هایی که به صورت عام مصرف می شوند 6% و دیگر صنایع موجود را 11% گزارش کرده اند.

میهن آلومینیوم در تولید این انواع بسیار خبره عمل می کند و این کار را با طراحی مناسبی که انجام می دهد پیش برده و به ساخت قالب هایی با کیفیت بالا مشغول می شود که بعد از تولید و انجام آب کاری به صورتی کاملا مناسب، به بسته بندی می پردازد و در زمان بندی مناسب کار را به اتمام می رساند و اقدام به فروش پروفیل آلومینیوم می کند و به جرات می توان گفت که محصولات ما به خوبی می توانند رقیبی کاملا قوی در مقابل محصولات وارداتی باشند.

ویژگی های یک پروفیل آلومینیوم چیست

تولید پروفیل آلومینیوم به دلیل این که دارای وزن سبکی می باشد بسیار رونق یافته است.

برای مثال باید بگوییم که استفاده از آن در صنایعی مانند خودرو سازی سبب کاهش مصرف انرژی شده و میزان فشار های ناشی از تحمل بار را به صورت چشمگیری افزایش می دهد و به صورت کلی باعث می شود که در مقابل فشار، استحکام بالایی را به دست آورد.

آلومینیوم غدیر کاملا غیر سمی است و دارای قدرت رسانایی بسیار خوب و زیادی می باشد که به عنوان بهترین انعکاس دهنده ی گرما و نور است و در برابر خوردگی مقاومت بسیار چشمگیری را از خود نشان می دهد. آلومینیوم از جمله فلز هایی می باشد که برای تولید پروفیل که دارای شکل ها و سطوح متنوعی باشند، بسیار مناسب است و در این راستا شامل قابلیت های نا محدودی می باشد.

به دلیل قابلیت شکل گیری بسیار خوبی که دارد سبب شده است که در اکستروژن آلومینیوم کاربرد بسیار خوبی داشته باشد و برای انجام این کار از آن استفاده شود. اکستروژن که به عنوان یکی از روش هایی می باشد که برای شکل دهی به کار می رود به عنوان تکنیکی تبدیل شده است که آلیاژ های آلومینیوم را به پروفیل هایی با سطوح مقطع مشخص و خاص تبدیل می کند که دارای کاربرد های گوناگون و متنوعی می باشند.

کاربرد هایی که پروفیل آلومینیوم دارد

فروش پروفیل آلومینیوم برای استفاده در مکان های مختلف می باشد که از جمله آن ها می توان برای به کار بردن آن در سیستم های معماری، استفاده در پارتیشن ها، به کار بردن آن در انواع مختلفی از اقامت گاه ها، استفاده در سیستم هایی که برای حفاظت و مراقبت هستند و برای به وجود آوردن شکل ها و فرم های هندسی مانند، اشاره کرد.
در برخی مکان ها مانند اداره جات، کارخانه ها، فروشگاه ها، خانه ها، هتل ها و سایر مکان هایی از این قبیل، تولید پروفیل آلومینیوم غدیر به منظور ساخت درب ها، پنجره ها، قاب ها و مانند این ها می باشد.