سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنگ آمیزی محل کار

آیا رنگ ساختمان به جذب مشتری هم تاثیر می گذارد؟

اگر رنگی که در یک محیط کار استفاده می کنید سبب ایجاد آرامش شود و حس امنیت را در افراد ایجاد کند سبب می شود که در دفعات بعدی نیز به شما مراجعه کنند زیرا تصویری خوب از محل کار شما در ذهن آن ها ثبت شده است. برای انتخاب رنگ مناسب چنین محیط هایی که مشتری در آن رفت و آمد دارد باید با افرادی که به روانشناسی رنگ ها مسلط هستند مشورت کنید تا محیطی آرامش بخش را برای کارمندان و مراجعه کنندگان خود ایجاد کنید.

چه رنگ هایی برای محیط های کاری مناسب هستند؟

رنگ های سرد و آرامش بخش برای مکان هایی مناسب هستند که فعالیت و رفت و آمد در آن زیاد است. در مقابل رنگ های گرم و نشاط آور برای بخش هایی که جنب و جوش در آن کمتر است، مناسب است. نکته بسیار مهم در انتخاب رنگ این است که رنگ سفید را به تنهایی به کار نبرید زیرا این رنگ اگر به تنهایی استفاده شود، کاملا کسالت آور می شود.

زمان مناسب برای نقاشی محل کار چه موقعی است؟

محل کار را مدت زمان زیادی نمی توان تعطیل کرد بنابراین بهترین فصل برای نقاشی ساختمان محل کار تابستان و بهار است زیرا در این فصول رنگ ها به سرعت خشک می شوند و شما به راحتی می توانید تمامی درب ها و پنجره ها را باز بگذارید که به خشک شدن سریع تر رنگ کمک کنید و همچنین از باقی ماندن بوی رنگ در محیط جلوگیری کنید.
بهترین قیمت نقاشی ساختمان برای محل کار خود را از ما بخواهید.