سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوور آلومینیوم چیست

این سیستم کاملا ساده می باشد و صرفه اقتصادی بالایی دارد. از دیگر مزایایی که دارد این می باشد که به راحتی امکان نصب مستقیم را بر روی انواع مختلفی از بخش هایی مانند شیشه ها، ورق های کامپوزیت و هر نوعی دیگر از بخش ها را دارا می باشد.

برای قرار دادن بر روی نما های شیشه ای باید فاصله ای کاملا مشخص و کارشناسانه برای آن در نظر گرفته شود تا نور بتواند به صورتی مناسب عبور کند.

تولید پروفیل آلومینیوم لوور به صورتی می باشد که موجب ایجاد سایه بر روی نما می شود و همچنین سبب می شود که درون محوطه از زاویه مستقیم قابل دیدن نباشد.

ابعاد لوور به چه صورت می باشد

لوور را در ابعاد ها و طرح های مختلف و متنوعی می سازند که از جمله این طرح ها شامل شکل های مربع، مستطیل و همچنین شکل های دوکی می شود که این محصول تولید شده توسط نبشی آلومینیومی روی زیر سازی که از فلز می باشد، نصب می شود و یکی از دلایلی می باشد که سبب شده است طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

در مورد لوور دوکی شکل جالب است که بدانید برای طراحی نما ها بسیار زیبا می باشد و ظاهری شیک را به وجود می آورد و اندازه آن ها در سایز های 80 تا 300 میلی متر است که به وسیله قطعات تولید پروفیل آلومینیوم منقاری و  خورشیدی متصل به شاسی کشی بدنه شده است.