سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با شمش آلومینیوم

سیم آلومینیومی را معمولا با آلیاژ 5056 می سازند که در تولید آن کیفیت بالا مد نظر است و در تناژ های مختلف ساخته می شود. این سیم ها کاربرد های مختلفی دارند، برای مثال جهت ساخت توری های درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرند که به منظور جلوگیری از ورود حشرات گزینه بسیار مناسبی است.

به عبارتی دیگر برای ساخت صفحه های توری ضد حشره مورد استفاده قرار می گیرند که در اکثرا خانه ها، محل های کار و مانند این ها کاربرد دارند. سیم هایی که مخصوص توری ها ساخته می شود کیفیت بسیار بالایی دارند و با توجه به این کیفیت عالی، وزن سبک، مقاومت و پایداری فراوانی که دارند از قیمت کاملا مناسبی برخوردار هستند.

چرا از آلومینیوم با آلیاژ 5056 در ساخت سیم های آلومینیومی استفاده می شود؟

  1. آلیاژ 5056 از مقاومت بسیار بالا و قابل توجهی در برابر خوردگی برخوردار است.
  2. این آلیاژ جوش پذیری بالایی دارد و به راحتی امکان جوشکاری وجود دارد.
  3. طول عمر بالایی دارند.
  4. وزن کمی دارد ولی در عین حال از استحکام بالایی برخوردار است.
  5. موارد کاربرد فراوانی دارد و در صنایع گوناگون برای مصارف مختلف می توان از آن استفاده کرد.

نکات قابل توجه در ساخت توری های درب و پنجره

باید بگوییم که علاوه بر استفاده از سیم مخصوص توری، پروفیل آلومینیوم که برای ساخت توری ها مورد استفاده قرار می گیرد باید با توجه به استاندارد های خاصی ساخته و طراحی شوند که این کار مستلزم تجربه و توانایی افرادی است که به انجام این کار مشغول هستند.

mihanaluminium که در جنت آباد مرکزی شهر تهران مشغول به فعالیت است، تجربه فراوانی در این زمینه دارد و به تمامی خصوصیات و دستگاه هایی که برای انجام این کار لازم است به خوبی آگاهی دارد و پروفیلی با کیفیت عالی را برای ساخت صفحه های ضد حشره در اختیار شما قرا می دهد. برای خرید و تهیه کافیست با ما تماس بگیرید. کارشناسان آماده پاسخگویی به شما هستند