سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توری لولایی چیست؟

برای انواع درب و پنجره های خود می توانید توری هایی با قاب های آلومینیومی تهیه کنید که در انواع مختلف کشویی، پلیسه، ثابت، لولایی و جمع شونده موجود هستند. توری از جمله بهترین وسایلی است که جهت جلوگیری از ورود حشرات به داخل گزینه بسیار مناسبی است. توری لولایی که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم توسط لولا باز و بسته می شود و بر روی محوری افقی باز و بسته شدن آن صورت می گیرد که عملکرد آن دقیقا شبیه به یک پنجره بازشو معمولی است.

توری های لولایی دارای چه ویژگی هایی هستند؟

از این انواع توری می توانید برای قسمت هایی استفاده کنید که امکان قرار دادن لبه توری وجود ندارد. ویژگی ساختاری آن ها به این صورت است که دارای یک چهار چوب بوده و برای آن یک لنگه یا دو لنگه بازشو در نظر گرفته می شود که این خصوصیت آن ها سبب شده است که از این مدل توری ها بتوان برای قسمت هایی که رفت و آمد زیاد است، استفاده کرد.

استفاده از توری لولایی چه مزایایی دارد؟

  1. توری ها در ابعاد مختلف قابلیت ساخت دارند.
  2. قاب آن ها با توجه به سایزی که پنجره یا درب دارد ساخته می شود.
  3. به شما این امکان را می دهند که بتوانید با باز گذاشتن پنجره از محیط بیرون لذت ببرید.
  4. دارای ثبات و پایدارای بالایی هستند.
  5. به سادگی در محل مورد نظر نصب می شوند.
  6. در مقابل هر نوع شرایط آب و هوایی کاملا پایدار هستند، در مقابل باد و باران و نور خورشید مقاوم هستند.
  7. به راحتی می توانید اقدام به شستن و نظافت آن کنید.

فروش پروفیل آلومینیوم برای قاب دور این انواع توری ها در mihanaluminium انجام می شود. این قاب ها دارای کیفیت بالایی هستند و به سادگی و بر اثر مرور زمان دچار آسیب نخواهند شد و قاب های ساخته شده توسط ما از جمله بهترین ها برای نگه داری توری و استفاده از آن ها در درب ها و پنجره ها است.